tisdag 26 februari 2013

Planering pågår

Igår fick jag ett sms från Timecarpool. " Åh nej!" tänkte jag på en gång. Jag hade så klart glömt och ta bort min tillgänglighet på bemanningstjänsten. Som tur var var det i alla fall på en av dom skolorna som jag tycker om. Så det blev en dags jobb på sportlovet. Först var jag till länsmuseet och tittade på någon medeltidsutställning och spöade barnen på nåt spel som man brukade spela på medeltiden. Sen tillbaka till skolan och då fick jag vara på någon annan avdelning och så blev det lunch. Efter det bakade jag muffins med två småpojkar och när det var klart var det dags för mellanmål och sen slutade jag. Bra dag! När jag kom hem somnade jag i två timmar. Trodde inte att jag skulle sova så länge...

Nu sitter jag och planerar maten inför fitnessfighten och jag känner mig riktigt taggad inför detta. Det blir ju lite speciellt eftersom vi ska flytta i helgen, därför blir det mest sallad i helgen så att jag slipper värma matlådorna. Jag ser i alla fall fram emot den kommande månaden.

Den här satt på spegeln på toan på skolan jag jobbade på idag.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek