söndag 30 augusti 2009

Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. I torsdags åkte vi till Alfta. Vi var där tills på fredag kväll, då åkte vi till Söderhamn. På lördagen var jag, mamma och John till Malin och hälsade på och Niklas körde radiostyrd bil-tävling. Efter vi hade varit där åkte vi och kollade lite på tävlingen. Jag förstår inte riktigt att "gubbar" kan hålla på med sånt där. Det känns som att det borde vara lite yngre människor. Hehe. På kvällen gick vi ner på stan en sväng och kollade på lyskvällen. Det var inte så speciellt. Fast det är det väl aldrig.



Idag åkte vi typ halv ett för jag skulle spela match klockan sex. Det gick så där. Spelet kändes bra, men det är som vanligt svårt att göra mål. Men jag tror att det kan bli bra om vi spelar nån till träningsmatch innan serien börjar.

Jag är förresten brunett igen!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek