måndag 31 augusti 2009

Inför fjällvandringen

Nu börjar allting bli färdigpackat. Det jag saknar nu är bra strumpor, men det får gå ändå. Jag ska skriva upp allt jag har med mig för att se att jag inte glömt nåt:

Två underställ
Två t-shirtar
En fleecetröja
En vanlig tjocktröja
Regnställ
Vantar
Hårband/Pannband
Strumpor
Trosor
Kängor
Andra skor

Couscous
Fyra portioner med havregrynsgröt och blåbärssoppa (frukost)
Torkad köttfärssås, bacon, lök, paprika och banan
Oboypåsar
Varma koppensoppor
Tre packet nudlar
(Kommer även ha korv med mig, som ligger i frysen nu)

Skavsårsgrejer
Tandkräm
Tanborste (packas ner imorgon)
Deo
Våtservetter
Linsgrejer (packas ner imorgon)

Kompass
Karta

Kamera!

Det känns som att det är skitmycket, men jag har säkert glömt att skriva upp nåt eller att packa ner nåt.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek