måndag 14 september 2009

Lite nytt

Ja, det fick bli lite förändring. Jag vill egentligen göra något annat, men jag vet inte riktigt hur man gör och jag orkar inte riktigt sitta och hålla på. Det får vara svart ett tag nu. Det kommer kanske nån ny header sen fast jag har inga bra eller roliga bilder just nu och inte har jag någon kamera för den dog i fjällen...

Idag hade vi först föreläsning och sen friidrott. Imorgon ska vi planera mångkamp inom friidrotten och sen ha lab3. Sen blir det nog att plugga lite fysiologi...

Träningen kändes väldigt bra idag!


Ge mig den!

(Alla "bloggar jag läser" försvann. Orkar inte lägga till dom nu... Bara några.)

P.S. Jag har namnsdag idag. ;)

2 kommentarer:

Emelie sa...

Grattis i efterskott!

Unknown sa...

Tack! :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek