söndag 6 september 2009

Fjällvandringen

Nu är jag äntligen hemma igen. Det har varit sjukt roligt, men även jobbigt och en massa andra saker. Dom två första dagarna hade vi jättebra väder. Det var soligt nästan hela dagarna och på torsdagen var vi upp på toppen, ca 1700 meter över havet. Det var riktigt coolt. I fredags regnade det hela dagen och det var inte så roligt. Jag har nog nästan aldrig frusit så mycket i hela mitt liv.


Jag kanske skulle kunna tänka mig att gör detta igen, men inte än på ett tag.


Vadning på gång

Vi såg en massa renar :)

Högsta toppen där var vi upp på


Toppen

Utsikt från toppen

Toppen låg i Norge

På vägen ner från toppen åkte vi ner på regnbyxorna, det var kul och gick väldigt fort


Det kommer in fler bilder på facebook sen.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek