tisdag 29 september 2009

Pluggplugg

Idag började vi med dansen, det var rätt roligt faktiskt. Hoppas att det inte blir värre bara, fast det lär det ju bli. Hehe. Sen hade vi simning. Idag tränade vi på livräddning och efter lektionen gjorde jag och Elin det korta livräddningsprovet som vi ska göra själva. På torsdag (innan tentan) ska vi göra det långa och han sa att det inte var nån som hade misslyckats med det förut. Åtta minuter är nog inte så lite ändå.

När jag kom hem vid halv två började jag att plugga typ på en gång och sen har jag bara haft en matpaus på en timme ungefär, annars har jag suttit med fysiologin hela tiden. Idag har jag pluggat på dom två första föreläsningarna. Imorgon är jag ledig och då ska jag kliva upp vid åtta och börja plugga. Först tar jag nog dom två sista föreläsningarna och lite senare på dagen allt. Det känns rätt bra ändå nu. Jag tror att jag förstår det mesta, det gäller bara att komma ihåg allt då. Jag ska plugga lite mer ikväll också och hoppas på att Niklas kan förhöra mig.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek