torsdag 24 september 2009

Smoothie

Idag började vi med simning igen, fast idag var det mest lek. Vi fick slänga ut en massa saker (ringar som sjunker ner på botten, "sjögräs", djur mm) på ena sidan av bassängen och på den andra sidan dyka och sånt och lite ryggsim.

Sen åkte vi till skolan och tränade på gymnastiken och jag klarade att snurra runt i ringarna åt en hållet och stå rakt upp, vilket jag typ inte vågade förut. Stå på händer känns det som att jag kan nu typ så nu är "bara" allting på räcket, hjula, allting i ringarna och några konstiga hopp kvar...

Efter det hade vi föreläsning som jag typ inte lyssnade på alls. Jag var så sjukt trött så mina tankar svävade iväg åt annat håll.

Nu är jag hemma från träningen och det kändes riktigt bra idag. Match på söndag!


Sjukt gott! Jag gör såna här lite då och då nu. Det här är exotiska frukter, banan och lite mjölk.

3 kommentarer:

Niklas sa...

Vad tänkte du på då? Du som aldrig tänker på nåt.. =P

Emelie sa...

Gott! :) Jag måste ta mig i smoothiekragen nu när jag äntligen fått hem en mixerstav.

Unknown sa...

Haha. Jag vet inte vad jag tänkte på, det la jag inte på minnet. :p

Ja, det är gott. :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek