fredag 8 april 2011

Fyra dagar kvar

Nu är det bara fyra dagar kvar på VFU:n. Tråkigt. Jag skulle gärna vara kvar mycket längre. När jag slutade åkte jag till gymmet och körde ett ryggpass. Det blev inget vidare bra, men det är väl kanske bättre än ingenting alls. När jag var klar ringde jag till Niklas och så handlade vi lite. Medan jag väntade på att han skulle komma gick jag in på klädaffären bredvid Ica och så hittade jag ett par jeans för halva reapriset. 150 kr! Likadana som två par av mina andra jeans, fast en annan färg. Perfekt!

Sen blev det lite mat, kyckling, äggnudlar, mangocurrysås, paprika och tomat och nyss kom jag hem från en löprunda. Så här såg den ut idag:

7 min lätt jogg
2x6 min snabbt
2x6 lugnt
5 min nedjogg

6 km kom jag ungefär. GPS:n ville inte komma igång, så jag fick mäta efteråt.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek