måndag 11 april 2011

Ringarna!

Igår fixade jag en liten slinga på skolgården där jag har VFU. Den ska dom gå om dom inte har något att göra på rasten eller om dom behöver en lite paus i skolarbetet. Den är ca 900 meter och jag har gått den fyra gånger idag, så jag har gått ungefär 3,6 km. Det blev lite tråkigt dom två sista gångerna.

Efter VFU:n cyklade jag till gymmet för att köra ett axelpass. När jag kom dit var det tre killar där, men dom gick ganska snart. När dom gick tänkte jag att jag skulle passa på att träna på ringarna. Idag gick det mycket bättre än det någonsin har gjort och nu kan jag det typ! Det behövs lite finputsning, men det går inte ens att jämför med förut. Det känns väldigt bra. Nu ska jag bara få visa upp det för någon av lärarna. Jag filmade förresten när jag höll på och funderade på om jag skulle lägga ut en lite film, men det vågar jag inte riktigt.

Det blev bara några axelövningar, för jag blev så trött av gymnastiken. Men det var det värt!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek