söndag 10 april 2011

Veckans träning - Vecka 14

Måndag: Axlar
              Löpning, 3,88 km

Tisdag: Löpning/promenad, 7,65 km

Onsdag: Armar + bröst
             Powerwalk, 3,94 km

Torsdag: Vila

Fredag: Rygg
            Löpning - intervaller, 6 km

Lördag: Morgonpromenad, 3,55 km
            Powerwalk, 3,7 km

Söndag: Löpning, 4,5 km


Bild från en cup i Falun 2007
                                   
Förut har jag ju alltid skrivit hur många minuter passen varit, men jag tror att jag ska försöka rikta in mig på hur långt jag springer och så istället. Det känns bättre. Jag tycker i alla fall att det här har varit en bra träningsvecka. Jag har följt mitt springschema och jag har nåt mitt mål med tre gympass i veckan. Nästa vecka ska jag köra på med styrketräningen eftersom det troligen blir en vilovecka från gymmet veckan efter.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek