torsdag 14 april 2011

Sista dagen

Igår var det påskpyssel som gällde och det var riktigt roligt. Efter lunch kollade vi på en film, Tur och retur, så det var en ganska slapp dag. När jag slutade åkte vi till Köping och handlade lite och Niklas köpte lite nya tröjor. Sen hem och tog en macka och sen vidare till Medborgarhuset för att kolla på 2:ornas konsert. Det var roligt.

Idag har jag haft en liten tipspromenad som handlade om påsken och den verkade vara uppskattad, vilket var roligt. Nu är alltså VFU:n slut. Det är både tråkigt och skönt. Jag skulle mycket hellre vara kvar på skolan och slippa alla uppgifter, men det är ändå skönt att slippa kliva upp tidigt varje dag.

När jag slutade idag åkte jag till gymmet och körde ett armpass. Det kändes riktigt bra idag. Sen har jag även varit ute och sprungit. Jag förstår inte hur jag ska lyckas komma ner till 5 min/km, men det är väl bara att kämpa på. Jag ligger på samma tid nu som jag gjorde i slutet av förra sommaren. Det ska gå!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek