torsdag 10 november 2011

Kvällspowerwalk, med fokus på power

Idag började vi med resultat- och analysdelen i uppsatsen och det känns som att vi kom ganska mycket framåt idag. Det börjar verkligen se ut som en uppsats nu.

Jag kom hem vid halv tre och då la jag mig i soffan och vilade en stund. När man sitter och skriver tänker man inte på att man blir trött, men när jag väl la mig ner kände jag hur tröttheten kom.


När Niklas kom hem åt vi våfflor med grädde och sylt. Efter det fick jag ont i magen, vilket jag har fått de senaste gångerna jag ätit det. Kanske borde hoppa över det? För en stund sen kom jag hem från en powerwalk och det var riktigt kallt idag. Det resulterade i att jag gick snabbt och i snitt gick jag 8:23/km. Nu blir det nog tv resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek