söndag 27 november 2011

Nya träningsupplägget

Jag gillar verkligen mitt nya träningsupplägg. Jag har fått träningsvärk efter varje pass och det har känts riktigt bra. Jag ska köra det här upplägget fram till jul, för då kommer det bli svårt att gå till gymmet. Sen får vi se hur det blir efter jul. Så här såg passet ut igår:

  • Axelpress med stång
  • Hantellyftåt sidan - framåtlutad
  • Liggande bröstflyes
  • Tricepspess ovanför huvudet
  • Omvända crunches
 Allt 3x10, förutom crunches, där det blev 1x12.

 Slänger in en gammal bild. Den är från 9 januari 2011. Ser min rygg ut så där nu? Det känns som jag hade mer muskler du. Åtminstone på ryggen. Dags att göra en formkoll snart kanske?

Ligger och slökollar lite på Harry Potter och fenixordern just nu och senare ska vi kolla på Morden i Midsomer och ha lite adventsmys med pepparkakor. Har inte bakat några lussebullar än, ska göra det nån gång i veckan.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek