tisdag 22 november 2011

Stekt torsk och ris

Idag har jag skön träningsvärk i benen, inte för mycket utan lagom. Hoppas bara inte att det blir värre eftersom det blir några benövningar på gymmet imorgon också. Idag såg i alla fall passet ut så här:
  • Hantelrodd
  • Hantelpress (bröst)
  • Tricepspress
  • Bicepscurl med stång
  • Sneda crunches på boll
Allt 3x10.

Det är så mycket roligare att träna nu när jag har något att gå efter och inte bara kör samma gamla övningar som jag brukar göra. Jag kan verkligen rekommendera att träna efter ett program. Efter gymmet gick jag en promenad och lämnade in ett paket som jag sålt på Tradera.


Efter promenaden blev det lite mat. Jag hade ingen aning vad jag skulle göra, men så kom jag på att jag har ju lite torsk kvar i frysen. Så jag stekte torsken, kokade lite ris och blandade kvarg med lite mangoraya. Mums!

Senare ikväll ska jag testa nya yoghurten från Skyr. Recension kommer antingen ikväll eller imorgon.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek