måndag 28 november 2011

Ökning!

Måndag igen. Idag är jag hemma och ska plugga, vilket jag inte riktigt har börjat med än. Jag ska. Snart.

Nu har jag i alla fall fått en tandläkartid. Imorgon halv åtta. Tidigt, men det är väl bra att komma upp. Undrar om jag får göra lagningen på en gång eller om dom bara tittar på det först?



Kom hem från gymmet för en liten stund sen. Det märks att det är måndag, för det var väldigt många på gymmet strax efter tio. Då brukar det max vara 3-4 stycken där. Jag tog i alla fall 5 kg mer på knäböjen och marklyften idag. Tummen upp för det! Idag hade jag mina nya träningsbyxor från Ullared. Endast 60 kr!

Kanske blir en promenad lite senare. Det är ju ändå soligt ute idag.

1 kommentar:

Karin sa...

Vem vet, har läst/skrivit lite om löparknä förut men det gör verkligen ont hela tiden, hum tror det är en kraftig överansträngning, får hoppas på att det går över när jag vilar under semestern:)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek