fredag 1 mars 2013

FF dag 1

Nu är första passet avklarat. Det blir lite krångligt när man inte är på ett gym. Eftersom man först ska göra någon slags konditionsövning (t.ex. springa, crosstrainer, roddmaskin osv) först och sen efter första omgången med styrkeövningar.. Äh, svårt att förklara, visar så här istället:

  • 10 minuter löpning eller annan pulshöjande konditionsträning.
  • Övning 1-3: 15 repetitioner.
  • 
Upprepa 1-3 igen: 15 repetitioner
  • 
10 minuter löpning eller annan pulshöjande konditionsträning.
  • 
Övning 4-6 :15 repetitioner.
  • Upprepa 4-6 igen: 15 repetitioner.
  • Övning 7-9: 15 repetitioner.
  • Upprepa 7-9 igen: 15 repetitioner.
Om man tränar hemma kan man istället t.ex. hoppa hopprep i 90 sekunder istället för löpning, men jag tycker att det känns lite tråkigt. Idag sprang jag i alla fall ute, imorgon kommer jag nog inte göra det.


Dagens (och de närmaste 30 dagarnas) frukost

Första frukosten är också intagen och jag tycker att det var jättemycket frukost. Nästan mer än jag brukar äta. Jag blev i alla fall väldigt mätt. Nästa mål ska intas klockan två, vilket inte alls passar idag eftersom vi ska få nycklarna till lägenheten då. Dålig timing...Det löser sig nog.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek