onsdag 6 mars 2013

Ingen höjdare

Idag har jag vikarierat lite på skolan jag jobbar på. Jag var med fyrorna och det har gått riktigt bra. Jag hade ingen matlåda med mig idag, så jag åt maten i skolan och det var fisk. Tror att jag tog bra mängder av allting. Imorgon kommer skolinspektionen till skolan. Lite läskigt, men dom kommer bara gå en snabb rundvandring på skolan och förhoppningsvis hinner min lektion sluta innan dom kommer dit.
Idag före träningen

Efter jobbet idag stack jag direkt ut och sprang och sen körde jag styrkeövningarna. Usch, vad det är tungt att springa, men det känns som att det blir bättre och bättre. Annars känns det som att det har gett resultat på kroppen i alla fall. Igår sa jag att jag trodde att det försvunnit lite runt midjan, det kan vara inbillning. Marcus mätte, men jag vill inte veta förrän om en vecka ungefär, så jag vet inget än.

Dagens mat
Receptet jag visade igår blev ingen jättehöjdare, men det gick att äta. Jag tycker det är lite svårt med curry. Nu har jag i alla fall fyra matlådor som jag kan äta framöver. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och antingen läsa "Den hemliga kocken" eller "Born to run".

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek