söndag 17 mars 2013

FF dag 17

Nu är det bara två veckor kvar av fitnessfighten och jag tycker att det flyter på väldigt bra. Vägde mig i morse och blev positivt överraskad. Man kanske inte ska göra det, men jag kunde inte låta bli.

Har hittat en bra runda som tar ungefär 27 - 28 minuter nu, som jag springer innan styrkedelen. Hoppas på att komma ner på 25 snart. Troligtvis skulle jag kunna trycka på lite mer och jag vet faktiskt inte varför jag inte gör det. Antagligen för att jag är rädd för att bli för trött.

Jag gillar verkligen frukosten som fitnessfighten ger som förslag. Fast jag har bytt ut grönsakerna och istället har jag i hallon i yoghurten. Det är lite tråkigt att bara äta naturell yoghurt.

Snart ska jag hoppa in i duschen och lite senare idag ska vi kolla på innebandy, Rönnby - Dalen.


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek