fredag 8 mars 2013

Helg och chilihamburgare

Äntligen är det fredag igen och den här dagen har varit riktigt bra. Lektionerna har flutit på väldigt bra, solen skiner, dagens träning är avklarad och nu är det helg. Blev nyss klar med träningen och när jag kollade tiden på löpningen blev jag väldigt förvånad över att jag sprungit så fort. När jag nyss la in passet på Shapelink så visade det sig att GPS:n inte riktigt stämde och den trodde att jag var lite längre bort än jag var. Jag hade alltså inte sprungit så fort som det stod... Det var lite tungt. Nu ska jag snart duscha och sen börja lite smått med maten.


 Idag efter löpningen

Igår testade jag ett nytt recept på Worldofshape.com. Chilihamburgare. Jag gjorde inte alla tillbehör exakt lika som det stod, men ungefär. Det blev i alla fall väldigt gott! Idag ska också testa ett recept därifrån. Hoppas att det också blir bra.


Gårdagens chilihamburgare

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek