onsdag 23 juli 2008

Färssjön

Det är så tråkigt när alla jobbar så olika. Som på fredag t.ex. jag slutar kl. två och Emelie börjar fem. Då hinner man inte hitta på någonting. Det känns som att det har varit så hela sommaren. Lika har det varit med Niklas också, jag har mest jobbat kvällar och han på dagarna. Jaja, det är väl sånt man får leva med. Hehe.

Idag var jag och Emelie till Färssjön en snabbis. Hon skulle börja jobba fem från början, men det blev halv två till slut. Så vi hann inte vara där så länge. Det var varmt i vattnet i alla fall. Klockan fyra började jag jobba. Det gick helt okej. Det börjar bli lite enformigt nu tycker jag. Samma saker varje dag. Inget framtida jobb för mig i alla fall.

I helgen är jag ledig. Det ska bli så skönt. Jag ska nog åka ut till stugan då, så jag och mamma kan åka ut med båten till nån ö. Om det blir varmt vill säga, men det skulle det ju bli.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek