fredag 11 juli 2008

Winnerbäck och jobb

Nu har första spelningen för Winnerbäck varit. Låtlistan ser bra ut tycker jag, även om det inte blir riktigt samma på alla. Jag hoppas i alla fall att dom spelar Strimmor, annars blir jag besviken.

Låtlistan:

Mareld

Dom tomma stegen

Stockholms kyss

Farväl Jupiter

Dom sista drömmarna

Söndermarken

Om det blåser genom hallen

Elegi

Om du lämnade mig nu (med Miss Li)

Tvivel

Jag fattar ingenting

Du hade tid

Hugger i sten

Elden

Dunkla rum

Åt samma håll

Solen i ögonen

Extranummer:

Strimmor

Kom

Kom ihåg mig

Extranummer 2:

För dig


Nu är det snart dags för jobb. Har ingen lust alls, för jag ska vara på den avdelning som jag inte vill vara på. Jag får vara själv i två timmar igen, från två till fyra. Jag får hoppas på att det är någonting bra på tv och att det inte händer någonting oväntat.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek