söndag 27 juli 2008

Stugan med bad och dåligt fiske

Det har varit så skönt att vara i stugan när det har varit så här varmt. Igår när jag och mamma var ut på en ö, Gråhäll, blåste det nästan ingenting där ute ens. Det var helt sjukt varmt. I vattnet var det också varmt, där ute var det ungefär 20-21 nånting och inne vid stugan har det varit 23 grader, t.o.m. lite över 23. Så varmt har det nog aldrig varit där ute någon gång. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall.

Jag har blivit rätt brun nu. Hehe. Igår var jag röd lite överallt, ansiktet var nog värst och näsan är fortfarande röd. Jag hoppas att de blir nån dag mer där ute innan vi flyttar.




Niklas kom dit igår ungefär vid fem, då åt vi köttärsspett i pitabröd med tzatziki och grönsaker. Det var mycket gott. Lite senare gick vi och fiskade, vilket inte gick alltför bra. Det nappade absolut ingenting, även fast det hoppade fiska överallt.


Nu är vi hemma igen. Det var nyss en gubbe här som ska flytta hit. Så nu är det klart. Skönt.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek