söndag 13 juli 2008

Örebro eller Stockholm?

Det blir troligen Örebro, om det går att välja. Om jag kan ta bort min reservplats i Stockholm.

Om jag går i Örebro så ska jag och Niklas bo i Arboga eftersom han ska gå i Västerås. Det blir nog billigast så. Vi har hittat en lägenhet som kostar 8000 kr. Jag trodde dom hade skrivit fel först, alltså att det skulle vara en nolla till eller nåt. Men så var det inte. 2252 kr/månad och då ingår internet och tv. Det är inte speciellt dyrt. Vi får se hur det blir. Vi vet inte hur den ser ut än, men jag har skickat och frågat om det finns några bilder.

Nu har jag jobbat. Det gick bra idag. Det är skönt att vara på Hasselbacken. Det är många som kan lägga sig själv och så. Imorgon ska jag jobba från 16 - 21:45, sen är jag ledig på tisdag och efter det är det jobb ända till söndag.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek