söndag 15 februari 2009

Helgen

I fredags var jag till min VFU-skola och träffade min handledare. Det kommer nog att bli bra att vara där. Hon är på tre olika skolor, det kanske är jobbigt, men det är bra att få se lite olika miljöer. Vi ska hålla i 8-10 lektioner i veckan och just när vi ska ha VFU har dom bad hela tiden. Det känns inte allt för kul.

Igår spelade jag match. Vi vann med 10-4. Det var en rolig match, förutom att jag fick spela back. När jag kom hem åt vi tacos, det var gott som vanligt. Sen åt vi choklad och smultronhjärtan och kollade på tv och myste i soffan.

Idag har vi inte gjort något speciellt. Spelat tv-spel typ. Hehe. Nu håller vi på och tvättar. Sen kanske vi kollar på Beck eller nånting, eller jag i alla fall.

Imorgon ska vi ha islivräddning... Kallt. Hade det funnits nånstans där man kan byta om och värma sig hade det varit okej, men nu ska vi byta om ute. Det gäller att ha varma kläder med sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy fasen. Ni kommer säkert hoppa isvak också. Det är hemskt som fan.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek