tisdag 10 februari 2009

Skola, skola, skola

Det var ett tag sen nu, men jag har typ inget att skriva förutom vad jag gör i skolan, för jag gör absolut inget annat. Det skulle vara att att träna och spela match då. Den här veckan har vi hittills stått på händer (haft gymnastik alltså), haft två föreläsningar (en om issäkerhet och en om barn och styrka), badat och haft tema 3. Tema 3 bestod idag av hur man kan få in vanliga ämnen i idrotten och idag var det matte. Det var rätt roligt och lagom jobbigt, vi var rätt trötta efter badet. Det gick oväntat bra att stå på händer. Vi stod i så mycket själva utan fick mest träna på att komma upp och sedan falla bakåt på en matta och träna på att spänna kroppen som man måste gör då.

Jag måste göra någonting åt mitt hår, jag blir galen snart. Imorgon ska jag gå och beställa tid, för då är jag ledig. (Jag är ledig ända tills på måndag och då blir det isvak...) Jag ska även prova att göra slingor själv, om jag vågar. Men det ska jag nog göra. Kanske.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek