fredag 20 februari 2009

Stockholm

11:35 gick tåget mot Stockholm. När jag klev på var det lugnt och skönt på tåget, bara jag och en till som satt på övervåningen i den vagnen. När vi kom till Eskilstuna var det skitmycket folk som klev på och självklart ska dom värsta sätta sig där jag sitter. Fyra "killar" och en "tjej" (dom var äldre än att kallas tjejer och killar) satte sig på andra sidan gången och satt och drack öl och pratade om fester och sånt dom hade varit på. Håller man på så även fast man är så pass gammal? Rätt tragiskt.

När jag kom fram gick jag till Lenas jobb och satt där typ en timme, sen tog jag tunnelbanan hem till dom. När jag kom dit la jag mig och soffan och kollade lite på tv och halvsov. Det var skönt.

När mamma och John kom åt vi. Det var riktigt gott. Nån slags kycklingcanneloni.

Imorgon blir det en sväng på stan och sen kalas/fest på kvällen.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek