torsdag 12 februari 2009

Örebroshopping



Idag var jag ledig igen, först städade jag lite och så. När Niklas kom hem åkte vi till Örebro. Först till Net on Nets lagershop för Niklas skulle köpa en mp3-spelare. Sen vidare till Mariebergs köpcentrum. Först åt vi på Max sen gick jag till Stadium för jag skulle kolla på kängor som jag ska ha till hösten när vi ska till fjällen och vandra. Där fanns det ett par, men jag ville kolla på Intersport också. Där hittade jag dom som jag har kollat på förut och jag köpte dom. Dyra, men sånt som jag måste ha. Jag köpte även en jacka (den på bilden, fast en röd) som jag velat ha länge och nu var det halva priset. När jag var klar där gick vi på Ikea och köpte lite smågrejer och en stor ram som vi ska sätta en massa bilder i och sist var vi på Willys och handlade. Det blev en dyr dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner igen mig. Jag är redan på minus den här månaden. :/

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek