torsdag 19 februari 2009

Examinationsdag

Idag har det varit en väldigt aktiv dag. Jag klev upp ungefär halv sex. Det var väldigt nära att jag inte orkade åka till första lektionen, men jag tog mig upp i alla fall och det är jag glad för. Nästa tåg var försenat en timme ungefär. Första lektionen var bad. Det var en rätt bra lektion, men man blir ju så trött av att bada så det är dumt att ha den först.

Halv elva var nästa lektion då var det i en gympahall, vi fick springa rätt mycket. Efter lunch var det dags för min grupp att ha lektion och det gick nog rätt bra tror jag. Det kändes så i alla fall. Sist var det dags för utelektionen och då var alla trötta och då fick vi springa mest. Jobbigt.

När jag kom hem åt jag först, sen somnade jag i typ en och en halv timme.

Imorgon åker jag till Stockholm. Det ska bli roligt. :)

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek