onsdag 20 juli 2011

Betydligt bättre!

Idag jobbade jag bara 7 - 12. Mycket skönt! När jag slutade åkte jag en sväng till Tuna Park och kollade lite. Hittade ett par nya springskor (bild kommer senare), en tröja och ett par springstrumpor.

Kom nyss hem från en springtur. Idag var det intervaller som stod på schemat. Så här såg det ut:

Uppvärmning 2km


Stegringslopp 3x80m med lugn gång tillbaka. Tänk på tekniken, avslappnad


3x5min 2 min vila. Fart kring 5:00 - 5:20 min/km + 3min med fart på 4:55 - 5:05 min/km


Nedjogg 2km

Man ska, enligt schemat jag går efter, även köra lite styrka efter sista intervallen, men det struntar jag i. Jag kör ju ändå på gymmet och lite hemma ibland ändå.

Nu har jag fått i mig lite mat, snart blir det dusch en sen blir det nog tv:n resten av kvällen. Just ja, tvätten också...

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek