söndag 10 juli 2011

Veckans träning - Vecka 27

Måndag: Innebandy

Tisdag: Rygg
            Löpning, 4,7 km

Onsdag: Försäsongsträning (Massa löpning)

Torsdag: Morgonpromenad
              Armar + Bröst
              Löpning (Intervaller)

Fredag: Morgonpromenad
            Axlar + Mage

Lördag: Vila

Söndag: Löpning, 5 km
            
 Jag är riktigt nöjd med den här veckan. Det har blivit några morgonpromenader, vilket är bra. Orkar inte gå när jag börjar sju eller halv åtta, det blir lite väl tidigt. Så jag passar på när jag är ledig eller jobbar kväll. Gymmet har också känts riktigt bra. Jag har fått till riktigt bra pass, hade till och med träningsvärk i magen vilket jag brukar ha svårt att få. Nu är det bara att köra på och försöka få till kosten lite bättre än den sett ut i helgen!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek