lördag 16 juli 2011

Cykeltur och löpning

Igår jobbade jag mellan 7:30 - 16:00 och klockan sex var det tänkt att det skulle vara träning. Jag hade gått runt och gruvat mig för träningen halva dagen och hade ingen lust över huvudtaget. När klockan var fyra och jag var på väg och skulle byta om kollade jag på mobilen och såg att träningen var inställd. Det kändes riktigt skönt. Det blev i alla fall en långpromenad med Niklas. Vi gick runt lite i skogen och helt plötsligt såg jag något som rörde sig och det var tre grävlingar. Ganska coolt, fast läskigt också.


Idag har jag varit ledig och hade lite sovmorgon i morse. Vid tolv stack jag iväg ut och sprang. Idag var det intervaller som gällde. Det gick rätt bra. Sen hem och handla och sen stack vi iväg på en cykeltur på 38,5 km. Så nu blir det mys hela kvällen.







Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek