torsdag 18 augusti 2011

Ica Bankkort Student


Idag blev det en lite kortare morgonpromenad och handling på Ica. Sen hem och äta frukost. Keso, kvarg, galiamelon och nötter och en macka med kalkon på.

Igår beställde jag Ica bankkort Student. Det är gratis och man får dubbla bonuspoäng om man handlar med kortet. Jag beställde ett till mig och ett till Niklas, men sen upptäckte jag att det inte var gratis för Niklas. Så nu har jag suttit i kö, men helt plötsligt dog samtalet. Jag ska snart prova igen.

Idag jobbar jag sista dagen för den här sommaren!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

åhh, tänk om jag fick dubbla poäng på alla mina köp, tror att ajgs ka börja plugga jag med ;)

Camilla sa...

var det inte gratis för honom för att han jobbar eller? både jag och min sambo är studenter och jag beställde samma kort igår, så blev lite orolig nu...

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek