söndag 28 augusti 2011

Löpning och salsa

 Jag ser lite smått galen ut på bilden, men det är sånt man får ta ibland.

Somnade rätt sent igår och klev upp vid sex idag. Det var segt. Plus att det har åskat i natt och det vaknade jag så klart av. Sen har jag jobbat 7 - 12 och ska åka tillbaka till 16 och jobba till 21. Pengar! Nu har jag i alla fall varit ute och sprungit. Det blev en mil idag, vilket var typ 2 veckor sen jag sprang och det kändes. Ska i alla fall försöka klämma in en mil till innan lördag. Jag har ju som mål att klara den på 55 minuter och jag tror det kan bli svårt. Min förutsättningar har inte varit dom bästa de senaste veckorna. Först var jag lite halvsjuk och vågade inte träna riktigt, sen fick jag ont i ryggen och efter det åkte vi till Prag. Jaja, det är bara att göra det bästa av situationen.


Nu sitter jag och får i mig lite mat. Har läst på någon blogg om denna goda bönsalsa och köpte den i  veckan nån gång. Idag blandade jag i den i tacoköttfärsen som blev kvar från igår. Mycket gott! Blandade även i lite fetaost. Nu ska jag äta färdigt och sen blir det dusch.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek