onsdag 17 augusti 2011

Inte lika bra avslutning på kvällen

Har jobbat fem dagar nu och det känns. Igår jobbade jag delat, först 8 - 12 och sen 16 - 21. När jag kom hem vid halv ett sov jag i en och en halv timme. Hade jag inte ställt klockan hade jag nog sovit minst lika länge till. När jag vaknade hade jag fått en avi, mitt paket från Wiggle hade kommit. Bilder kommer senare.



I måndags var vi några vikarier som var ut och åt i Eskilstuna. Det var mycket trevligt och det var synd att det var en måndag och att några (bl.a.jag) skulle upp och jobba dagen efter. Vi ska försöka göra det här till tradition även om vi inte kommer jobba på samma ställe nästa år. Tyvärr avslutades inte kvällen lika bra. Vi missade sista tåget hem. Vi hade i alla fall tur att en hade en pappa som jobbade i Eskilstuna och vi kunde åka med honom hem.

Idag har jag varit ut på en morgonpromenad och har precis ätit frukost. Funderar på om det ska bli ett pass på gymmet eller om jag ska ut och springa. Det har jag inte gjort på länge nu. Jag har känt mig rätt sliten av jobbet och har därför tagit det lite lugnt. Nu har jag dock sträckt mig (tror jag) precis ovanför rumpan och det göra så jäkla ont varje gång jag har suttit en längre tid och ska resa på mig. Så jag vet inte riktigt hur bra det är springa då. Det känns lite jobbigt eftersom det är tjejmilen snart och så åker vi till Prag på söndag och då kommer det antagligen inte bli så mycket löpning. Jaja, det blir nog bra till slut.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek