fredag 26 augusti 2011

Triathlon

Idag har jag varit ensam hemma dagen (och är det fortfarande och kommer vara det ett bra tag till). Jag började med en morgonpromenad på ca 50 minuter, sen frukost och och tvätt. Vid tolv var tvätten klar, eller inte riktigt eftersom dom aldrig kan fixa torkrummet, och då gick jag till gymmet och körde ett arm- och bröstpass + mage. Nu ska jag försöka få lite rutin på gymmandet igen. Sen har jag bara tagit det lugnt hemma och legat ute på balkongen en stund.

Klockan sex var det dags för träning och idag körde vi triathlon. Först sprang vi ca 4 km, sen cyklade vi ungefär lika långt och sen simning. Det var roligt att prova på, fast det inte var ett riktigt. Nu sitter jag här och tittar på Råttatouille och dricker ett glas vin (som jag tänkte ta förra helgen) och har precis ätit lite mat.

Idag blev det kyckling med en morötter, rödbetor, paprika, champinjoner, aubergine, squash och fetaost och till detta en egengjord beasås som jag hittat här. Jag la allting i en ugnsform och och in i ugnen på 225 grader i ca 15-10 minuter. Mumsigt!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej fina du!
Fin blogg du har!

Skulle du vara intresserad av att boka en fotografering med mig för 300 kronor ?
Kram

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek