tisdag 2 augusti 2011

PB på milen!

Idag skulle vi ut på en flygtur, men när vi kom dit var det punka på planet. Inte kul. Vi åkte och handlade på Willys och åkte hem igen. Det blev lite solning på balkongen och rensade jag bort lite döda blommor och blad bland våra växter på balkongen, så nu är det fint igen.


Nu på kvällen har jag varit ute på en springtur och idag var det dags för milen. Sprang en helt ny runda och den var väldigt skön att springa för det var mycket i skogen. Dock var det väldigt mycket flugor/flygfän på ett ställe. Det gick knappt att titta framåt, så jag blundade med ett öga och tittade åt sidan för att inte få fullt i ögonen. Det gick i alla fall väldigt bra idag och det blev PB på 56:36. Snart är jag nere på nästa delmål som är 55 minuter. Det bästa är att jag känner att jag skulle kunna klara det!

Imorgon och på torsdag är det dags för jobb igen, 7 - 16  imorgon och 7:30 - 16 på torsdag och då åker jag direkt till Söderhamn!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek