torsdag 8 mars 2012

Desperate Housewives

Igår var jag ännu mer sjuk än jag var i tisdags. Förutom några timmar när jag lyckades gå ut en promenad och sedan få lite plugg gjort. Men efter det var jag helt död igen och på kvällen hade jag 37,8 grader. Det är ganska mycket för att vara jag eftersom jag oftast ligger strax över 36.

Idag är jag däremot mycket piggare och idag har jag och två till som jag ska skriva ett arbete med, varit och gjort en liten fältstudie på en skola. När jag kom hem var jag däremot helt slut och låg i soffan i några timmar och sov en timme ungefär.

Igår började jag kolla på Desperate Housewives igen, från första säsongen och det är ju så bra! Jag kommer knappt ihåg nånting. Imorgon blir det i alla fall jobb. Längtar!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek