måndag 5 mars 2012

Hälsingland

I helgen har jag varit i Hälsingland och hälsat på. I fredags var jag först till skolan för att ha seminarium och sen åkte jag till Västerås och sen åkte vi vidare därifrån till Söderhamn. Niklas åkte med bilen till John och jag stannade hos mamma och fick mat. Kycklinggryta och pasta. Det ska jag helt klart testa att göra själv nån gång.

I lördags vaknade jag klockan sju och var pigg. Klev upp och åt frukost och strax innan nio blev det en löprunda. Vid 12 åkte vi till Alfta och på kvällen var det kalas i Edsbyn. Igår hade jag match klockan ett så vi åkte ganska tidigt. Det blev vinst med 8-5! På kvällen kände jag mig helt slut och jag är inte speciellt pigg idag heller. Så idag blir det nog vila hela dagen...

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek