torsdag 22 mars 2012

Jag är på g!

Redovisningen idag gick bra. Nu är det bara att hoppas på att själva arbetet är bra också. Vi var inte så många grupper så vi lutade ungefär en timme och en kvart tidigare och så hade jag sån tur att det är en i min grupp som åker bil och kunde skjutsa mig till stationen. Detta gjorde att jag kom en två timmar tidigare än det var tänkt. Jag skulle ha kommit hem om en kvart ungefär. Dagens första bästa! När jag kom hem ringde jag till han som har hand om garageplatserna på Syrenvägen och på måndag ska Niklas träffa honom och få nycklar och sånt. Allt börjar ordna upp sig nu och det känns så skönt.


Vid fem bytte jag om och stack ut och sprang och det kändes inte som att det gick så fort, men det blev en helt okej tid. 5,76 km på 32 min och 11 sek, vilket ger 5,35 min/km. För en vecka sen sprang jag ungefär samma sträcka på 6,03 min/km och det är ju klar förbättring. Dagens andra bästa!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek