söndag 22 april 2012

Battleship

Jag var lite orolig att den här helgen skulle bli lång och tråkig eftersom att Niklas varit i Åre sen i torsdags. I fredags var jag först ut och sprang och sen åkte jag till skolan och kom tillbaka till Västerås vid fem, då åkte jag hem och bytte om och sen in till stan igen för att möta upp Mäken och äta lite mat och sen var vi på Nya filmstaden i Västerås och såg Battleship. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen, men den slutade bättre än den började.


Igår var jag som sagt och tränade och kollade på innebandyfinalerna på tv och till herrfinalen fick jag sällskap av Mäken igen. Helgen blev mycket bättre än jag hade tänkt mig!

Idag har jag bara slöat i soffan och pluggat lite och mer än så kommer det nog inte att bli, förutom att åka och hämta Niklas som kommer med tåget vid tolv i natt.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek