torsdag 19 april 2012

Ny tv-bänk

Den här veckan har det verklige varit fullt upp. Igår jobbade jag hela dagen, 9:15 - 16:45 och då var det bara att cykla hem, äta lite och sen åka vidare mot Kungsör och innebandyträning. Kom hem vi tio, äta lite till och sen var det läggdags. Idag har Niklas åkt till Åre och jag kommer vara ensam fram tills söndag natt, så om någon vill komma och hälsa på eller vill hitta på något annat är det bara att höra av sig.

Strax före tolv hoppade Niklas på tåget och jag åkte till Jysk på Erikslund och kollade på en tv-bänk som jag kollat på tidigare och som det nu var nästan halva priset på. Självklart fanns den inte där men jag fick i alla fall med mig några galgar hem. Jag åkte till en annan Jysk-affär och där fanns den. Den väger 32 kg så jag visste att det skulle bli tungt att få in den, men det gick i alla fall till slut. Jag skulle vilja sätta ihop den, men eftersom den är så pass tung så tror jag att det är svårt att göra ensam. Det får helt enkelt vänta till måndag kväll.

 

Nyss har jag ätit lite mat och idag testade jag kalkonbröstfilé för första gången, det var gott men jag måste säga att kyckling är godare. Till kalkonen åt jag massa grönsaker, keso och quinoa. Nu blir det hockey och slapp i soffan.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek