tisdag 24 april 2012

Tabata Tuesday

 Idag har jag varit till skolan. Känns inte alls bra inför tentan på fredag... Hoppas att det fastnar något imorgon och på torsdag. Jag åkte hem med ett-tåget och sedan gick jag på stan en sväng och jag hittade ett par nya jeans på Gina Tricot. Supersnygga! Halv fem var det dags för träning på Factor functional gym och idag var det tabataintervaller som stod på schemat. Det innebär alltså att man jobbar i 20 sekunder och sen vilar man 10 sekunder och så kör man varje övning sex gånger innan man byter. Sjukt jobbigt var det idag i alla fall! (Som vanligt då). Så här såg passet ut:


Tabata Tuesday

20/10 x 6
Ring dips (jag körde vanliga)
KB lunge
Box jump
Mt. climbers
Ball slams


Efter träningen hämtade Niklas mig och vi åkte hem och åt lite och sen åkte vi på en cykeltur.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek