lördag 21 april 2012

Crossfit och nya löparskorna

 Igår fick jag en avi där det stod att jag kunde hämta ut ett rek. brev. Det stod inte varifrån det kom eller nånting, men jag förstod nästan att det var mina nya löparskor. Idag cyklade jag dit och hämtade ut paketet och det var skorna, så jag hade dom på mig idag på crossfitpasset och det kändes knappt att jag hade skor på mig. Sjukt lätta! Hoppas att dom är bra att springa i också. Jag fick även med ett par löparstrumpor, mycket bra!





Crossfitpasset idag var lite annorlunda mot vad jag testat tidigare och det var flera övningar jag inte gjort förut. Så här såg passet ut:

4 min x 3 (45 sec rest)

A: Chins 5
Pushups 10
Abmat 15

B: SB lunges 4/4
KB jerk 8/8
Sprinter situps 12/12

C: Burpee tuck jump 10
Russian twist 30


Nu ska jag kolla på innebandy och försöka plugga lite. 

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek