lördag 14 april 2012

25 min jogg

Startade dagen med en morgonpromenad på ca 40 minuter, mycket skönt! Åt lite frukost och kollade runt lite på datorn och vid halv ett stack jag ut och sprang. Idag stod det så här på schemat: Lördag 25 min jogg. Jogg vet jag inte riktigt om det blev. Tror inte jag sprungit så här fort nån gång. 4,68 km på 25:16, vilket ger 5.24 min/km. Jag var riktigt trött när jag kom tillbaka, men det känns som att det går att springa fortare. 


Nu ska jag snart duscha och sen kanske läsa lite (troligtvis inte) eller fixa med något annat här hemma. Det finns fortfarande några lådor kvar att packa upp. Sen när Niklas kommer hem ska vi iväg och kolla när hans kusin Matilda spelar handboll. 



Ge mig sommar!





















Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek