måndag 23 april 2012

Första rundan i nya skorna

I morse klev jag upp vid nio, vilket är ganska sent för att vara jag på vardagarna. Men Niklas tåg blev försenat igår så han kom hem vid ett istället för tolv i natt och jag skulle hämta honom vid resecentrum. Idag har jag i alla fall fått en sida skriven till uppgiften som ska in på onsdag och jag har börjat förbereda lite inför de tre kommande sidorna. Ingen rolig uppgift, men det är väl bara att få den gjord. Det är tenta på fredag som jag är lite mer orolig för.


Nyss kom jag hem från en 30 minuters löprunda. Idag blev det bara lugn jogg, som det stod på schemat. I ungefär en km körde jag lite tävling med en tant på cykel. På platten och i uppförsbackarna sprang jag förbi henne, men i nedförbackarna rullade hon i från mig och till slut försvann hon. Använde nya skorna för första gången idag. Mycket bra!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek