onsdag 7 januari 2009

I Arboga igen

Det var länge sen jag skrev nu, men jag har inte haft någon lust alls.

Nu är vi i Arboga igen, det är rätt skönt faktiskt. Fast det har varit skönt att vara hemma också.

I måndags hade vi kalas för mig, Lena, Emil, Jonas och Håkan var där. Niklas var också där förstås. Vi åt god mat och hemgjord glass. Det blev även en del Guitar Hero-spelande, nästan hela kvällen.

I går, när jag egentligen fyllde år, kom Malin, Micke, Hampus och Oscar och Kent och Berit. Då blev det tårta och lite annat fika. Även då blev det Guitar Hero-spelande, fast inte så mycket för min del. Vid fyra åkte jag och Niklas till Alfta för att packa Niklas grejer och idag åkte vi.

Imorgon är det dags för skola igen. Känns inte så kul att det är kvar en massa på pedagogiken, jag vill bara att idrotten ska börja nu. Har hemtenta den 15 januari, sen är allt klart. Om jag klarar den vill säga...

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek