torsdag 8 januari 2009

Tv-spel

Då var det dags att börja i skolan igen då. I morse klev jag upp 07:15. Det var rätt segt att kliva upp, men det kunde ha varit värre också. Det var rätt lugnt idag, allt gick fort på seminariet. Vi var klara på ca en timme. 13:00 var det dags för föreläsning, det var om läsning och skrivning för barn. Kändes rätt meningslöst, för hon pratade bara om saker man redan förstod och visste. Vi lyssnade inte speciellt mycket. Hehe.

När jag kom hem spelade jag tv-spel (vi har tagit vårt Playstation 2, eftersom John har köpt Playstation 3) och sen blev det mat. Jag har även gjort uppgiften till imorgon och jag tror i alla fall att jag har gjort rätt.

Här kommer lite bilder från mina "kalas", 5 och 6 januari:



Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek