tisdag 13 januari 2009

Trådlöst nätverk

Internet på min dator har slutat fungera. När internetkabeln sitter i står det att den inte är ansluten och det kom bara helt plötsligt. Drygt. Antagligen nånting inuti det har blivit fel på. Det trådlösa fungerar i alla fall, så nu ska jag köpa en trådlöst nätverk i stället. Skönt att ha det också.

Imorgon är det sista seminariet på den här kursen och sista gången vi träffas i gruppen. Det känns lite tråkigt, för det har varit en bra grupp. Men det är hur skönt som helst att den här kursen är över, om jag klarar hemtentan som vi har på torsdag till fredag. Jag hoppas verkligen att jag gör det. Jag kanske borde plugga lite till den, men det är lika svårt som till tentan vi hade förut. Man har ingen aning om vad som kommer eller vad det är för typ av frågor. Antagligen blir det ungefär lika som på förra tentan, men man vet aldrig.

På måndag börjar idrotten. Äntligen! Och på tisdag ska vi åka skridskor. Hoppas att det blir roligt.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek