torsdag 21 maj 2009

GIH-kampen

Nu är jag hemma igen. Gårdagen var mycket rolig. Jag skulle vara med på handboll och innebandy från början, men jag blev även med på fotboll. Det gick inte allt för bra för oss. Vi vann fyra grenar av typ 26 eller nånting. Vi vann i alla fall innebandyn och det var sjukt roligt för det var så många som kollade på och hejade. Förra året var det tvärtom, då vann Örebro nästan alla grenar, så det beror nog lite på vilka som har hemmaplan. Det blev inte så mycket bilder, eftersom jag hade fullt upp hela dagen.

Idag har jag sån sjuk träningsvärk överallt och jag är lite rädd för hur det ska kännas imorgon eftersom det alltid brukar vara värst andra dagen...

P.S. Emelie kommer hem igen! Roligt för mig, men kanske tråkigt för henne.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek