söndag 31 maj 2009

Solning och träning

I morse klev vi upp ganska tidigt, lite före nio. Jag åt havregrynsgröt till frukost. Det har jag faktiskt gjort flera dagar i rad nu. Sen satte jag mig på balkongen på en gång och läste lite tidningar. Vid elva var vi ut och cyklade en sväng och resten av dagen har jag suttit på balkongen typ, eller ja, fram till typ fyra i alla fall. Fem var det träning. Det är så tråkigt att det inte kommer några och tränar. Idag var vi fem stycken. Eftersom jag i alla fall åker en bit känns det rätt meningslöst att åka. Det som är bra att jag slipper träna ensam i alla fall.

Nu känner jag att det hettar på mina ben. Jag har suttit med mina ben i solen typ hela dagen. Hoppas dom blir lite bruna sen också då. Mina ben blir aldrig bruna.

På fredag åker jag till Söderhamn!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek